15 زیباترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ زنان خوش اندام

بزرگترین منبع شرط بندی و بازی انفجار تقدیم میکند

15 زیباترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ زنان خوش اندام

جداب ترین ورزشکاران زن جهان 

مقاله ما نه تنها در مورد ماهرترین، سریع ترین و موفق ترین ورزشکاران زن در جهان است، بلکه در مورد آنهایی است که جزء 15 زیباترین ورزشکاران زن جهان هستند. ما سعی کردیم زیباترین ورزشکاران زن را از سرتاسر جهان جمع‌آوری کنیم، اما اعتراف می‌کنیم که جمع‌آوری فهرستی مانند این کار سختی است. ملاک های زیبایی در هر کشور متفاوت هستند، اما ما سعی کردیم بهترین ها را در اینجا جمع آوری کنیم.

 

زیباترین ورزشکاران زن دنیا

در دنیای ورزش هم همانند هر جای دیگری، شما همیشه با ورزشکارانی برخورد می کنید که بسیار زیبا و خوش اندام هستند. اما در زمینه ورزش زنان، ملاک های زیبایی کمی گسترده تر است. زیرا که در هر رشته ورزشی، زنان زیبای زیادی وجود دارند که قلب میلیون ها هوادار را به دست آورده اند. آنها میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام دارند و باید بدانید که درآمدشان هم بسیار بالاست. در ادامه با ما همراه باشید.

 

1. یوژنی بوچارد Eugenie Bouchard

یوژنی بوچارد اولین کانادایی است که نماینده کشورش در گرند اسلم تنیس است. به عنوان یک جوان، او به پیروزی ها و شناخت های زیادی دست یافت. او همچنین سه بار به عنوان بهترین بازیکن زن سال انتخاب شد و WTA او را به عنوان بهترین بازیکن فصل 2014 انتخاب کرد. زیباترین زن تنیس باز جهان میلیون ها دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

15 زیباترین ورزشکاران زن جهان

او پس از رسیدن به فینال مسابقات تنیس ویمبلدون در سال 2014، نتوانسته عملکرد عالی خود را حفظ کند. با این وجود، او هنوز هم به دلیل ظاهر زیبا و پست های اینستاگرامش محبوبیت زیادی دارد. با ناامیدی مردان در همه جا، او با میسون رودولف، مدافع تیم استیلرز رابطه دارد. امیدواریم در آینده بیشتر از دستاوردهای تنیس او بشنویم.

 

2. آلانا بلانچارد Alana Blanchard

به گفته چندین منبع، آلانا بلانچارد یکی از زیباترین ورزشکاران حرفه ای در جهان است. او همچنین با موج سوار الهام بخش بریتانی همیلتون دوست است. آلانا در تور جهانی ASP موج سواری کرد و به لطف فیلم درباره بتانی: “Soul Surfer” نیز نامی برای خود دست و پا کرد. او در یک خانواده موج سوار به دنیا آمد، بنابراین در جامعه موج سواری بزرگ شد.

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

15 زیباترین ورزشکاران زن جهان

خانم آلانا از زمانی که تنها چهار سال داشت موج سواری می کرد و از 9 سالگی شروع به رقابت کرد. پس از پیروزی او شروع به فعالیت در زمینه مدلینگ کرد و در تولید لباس شنا برای موج‌سواران حرفه‌ای شرکت کرد. او همچنین بنیاد خود را برای حمایت از موج سواران زن راه اندازی کرد. او فقط 31 سال دارد و صاحب یک فرزند هم می باشد.

 

3. سامر ری Sommer Ray

سامر ری یک وبلاگ نویس و اینفلوئنسر 25 ساله تناسب اندام است. او بیش از 26 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که او را به یکی از محبوب ترین مدل های تناسب اندام در شبکه های اجتماعی تبدیل می کند. پدر و مادرش هر دو بدنساز بودند و مرتباً در مسابقات مختلف شرکت می کردند. بنابراین، سامر در محیطی بزرگ شد که به او کمک کرد تا یک ورزشکار حرفه ای شود.

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

اینستاگرام sommerray

او از پانزده سالگی به طور جدی بدنسازی را شروع کرد و تنها چند سال بعد در مسابقات معتبر قهرمان شد. هنگامی که او در سال 2016 شروع به ارسال تصاویر در اینستاگرام کرد، این یک پیشرفت واقعی در حرفه او بود. ده ها هزار نفر شروع به دنبال کردن او کردند و درخواست های حمایت بیشتری دریافت کردند. او اکنون برای شرکت های بزرگ کار می کند.

 

4. جن سلتر Jen Selter

جن سلتر بیش از 12 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. (از جمله بیانسه و ریحانا که دستاورد کمی نیست). مانند سامر، او یک ستاره تناسب اندام است که حرفه اش به دلیل رسانه های اجتماعی اوج گرفت. رسانه ها مشتاق بدن بسیار خوش اندام او هستند، به خصوص اندام پشتش که او همیشه در عکس هایش بر آن تاکید دارد. او موفقیت اش را از زمانی که در مجله نیویورک، ال، ونیتی فر و حتی مجله پیپل ظاهر شد به ارمغان آورد.

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

با گذشت زمان، او به تدریج حمایت و پیشنهادهایی از برندهای جهانی مانند نایک و شرکت های محصولات بهداشتی به دست آورد. به گفته او، هدف اش از زندگی الهام بخشیدن و ایجاد انگیزه در مردم است. رسانه های اجتماعی می توانند با اینفلوئنسرها و کسانی که آنها را دنبال می کنند شگفت انگیز باشند.

 

5. لورن سیمپسون Lauren Simpson

لورن سیمپسون همچنین یک مدل تناسب اندام و شرکت کننده بیکینی از استرالیا است. اگر ورزشکار هستید، ممکن است با عکس های او در اکسپلور خود، برخورد کرده باشید. او در طول زندگی خود بسیار فعال بوده است و در کودکی به ورزش هایی مانند فوتبال و والیبال پرداخت. لورن قبلاً لاغر بود و زندگی ناسالم و کم‌تغذیه داشت. با این حال، او برای بهتر شدن تغییر کرد و به یک نماد ورزشی تبدیل شد.

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

عشق او به تناسب اندام او را به مسابقات قهرمانی INBA Sydney Super Bodies و INBA Southern Cross هدایت کرد و در آنجا برنده شد. اکنون لورن به کسانی که همان اشتباهات او را مرتکب می شوند کمک می کند و سخت تلاش می کند تا به ورزشکاری تبدیل شوند که ارزش دنبال کردن را داشته باشد.

 

6. کیم گلس Kim Glass

کیم گلس یکی از زیباترین ورزشکاران حرفه ای است که به المپیک 2008 پکن راه یافت، جایی که با تیمش مدال نقره گرفت. او والیبال داخل سالن بازی می کند و به مدلینگ نیز می پردازد. زیباترین زن والیبالیست جهان پنج روز در هفته و هر بار سه ساعت تمرین می کند تا بدن خود را خوب نگه دارد، هرچند یک نقطه ضعف دارد و آن خوردن پنکیک است. او به طور منظم در مسابقات خیریه شرکت می کند تا به جوانان بی خانمان کمک کند.

 

7. پیج اسپیرناک Paige Spiranac

پیج اسپیریناک محبوب‌ترین گلف باز زن امروز است، اما این کاملاً به دلیل استعداد او نیست، ظاهر زیبای او نیز در این امر نقش دارد. او از سنین پایین دانش آموزی در یک مدرسه خصوصی بود، بنابراین می توانست روی حرفه حرفه ای گلف خود تمرکز کند. با این حال، او اکنون خوشحال است که ظاهر خود را در شبکه های اجتماعی نشان می دهد.

15 زیباترین ورزشکاران زن جهان

اینستاگرام Paige Spiranac

او در ابتدا از این سکوها برای به اشتراک گذاشتن آموزش های گلف استفاده می کرد، اما به دلیل زیبایی او به سرعت شناخته شد. به گفته او، ورزش کردن برایش به مانند درمان است زیرا قبلا مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. او به عنوان یک مدل نیز کار می کند. می توانید عکس های او را در Sports Illustrated ببینید. خیلی ها اعتقاد دارند که او زیباترین گلف باز زن جهان است.

 

8. بلر اونیل Blair O’Neal

گلف باز دیگری که ظاهر یک مدل دارد، بلر اونیل است. او در سال 2000 پس از برنده شدن در مسابقات The Big Break در جمهوری دومینیکن و کسب مقام دوم در The Big Break: Prince Edward Island در بین دوستداران گلف به شهرت رسید. او جزو زیباترین زنان گلف باز جهان است.

عکس های داغ زنان خوش اندام

علاوه بر شهرت، موفقیت مسابقات گلف تعدادی قرارداد حمایت مالی نیز برای او به ارمغان آورد، در حالی که ظاهر خیره کننده او راه را برای حرفه مدلینگ و تلویزیونی او هموار کرد. او همچنین مجری برنامه های مختلفی در کانال گلف است.

 

9. سیج اریکسون Sage Ericson

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

سیج اریکسون یک موج سوار حرفه ای است که عمدتاً در کالیفرنیا و هاوایی فعالیت می کند. با این حال، در صنعت مد هم کار می‌کند و مدتی است که فقط به عنوان سرگرمی موج‌سواری می‌کند. با این حال، در سال 2020، او با موفقیت به خط مقدم این رشته بازگشت. او در مجلات مختلف به عنوان یکی از زیباترین ورزشکاران حرفه ای به خاطر پیروزی های فراوانش معرفی شده است.

 

10. آلیکا اشمیت Alica Schmidt

داستان آلیکا اشمیت کمی برجسته تر است. او یک دونده آلمانی است که چند سال پیش به عنوان زیباترین ورزشکار حرفه ای جهان انتخاب شد. او مدتی مربی تناسب اندام بوروسیا دورتموند، تیم حرفه ای فوتبال در بوندسلیگا بود. با این حال، این ورزشکار المپیکی تعجب و سورپرایز خود را از اینکه چرا جذاب ترین المپیکی شد ابراز کرد.

عکس های زیباترین ورزشکاران زن جهان

به گفته او، ورزش همیشه حرف اول را می زند. او نمی خواهد به دلیل ظاهرش به جای دستاوردهای ورزشی اش محبوب شود. حتی مجله معروف و تحریک آمیز پلی بوی به او پیشنهاد داد اما او نپذیرفت. بسیاری با او همدردی و طرفدار پر و پا قرصش شدند، زیرا او به ورزش و رویکرد فروتنانه پایبند است. خانم اشمیت به عنوان زیباترین دونده زن جهان شناخته می شود.

 

11. رابین بون Robin Bone

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

15 زیباترین ورزشکاران زن جهان

رابین بون یک ورزشکار کانادایی است. بسیاری از او می پرسند که چرا هنگام ورزش از کلاه ایمنی استفاده می کند. خوب، وقتی رابین جوانتر بود، چندین بار سرش زمین خورد و یکبار ضربه مغزی شد. او که از این اتفاقات درس گرفته، برای احتیاط از کلاه ایمنی استفاده می کند. رابین انبوهی از مدال های طلا در کاکسیون خود دارد. او همچنین فالوورهای زیادی در شبکه های اجتماعی دارد.

 

12. الکس مورگان Alex Morgan

الکس مورگان یک بازیکن زن فوتبال آمریکایی است. مورگان به عنوان عضوی از تیم ملی ایالات متحده، در بازی‌های المپیک 2012 و مسابقات قهرمانی جهان در سال‌های 2015 و 2019 قهرمان شد. این قهرمان دو دوره جام جهانی زنان، در 180 بازی خود تاکنون 114 گل به ثمر رسانده است. در سال 2019 نامزد توپ طلا شد اما مقام سوم را به دست آورد.

15 جذاب ترین ورزشکاران زن جهان + عکس های داغ

باید بگوییم که خانم الکس مورگان سال گذشته با باشگاه فوتبال سن دیگو ویو قرارداد امضا کرد. او برای برابری زنان مبارزه می کند، و از زمانی که در سال 2020 مادر شد، به عنوان یکی از جذاب ترین و زیباترین فوتبالیست های زن جهان شناخته می شود.

 

13. دانیکا پارتریک Danica Patrick

دانیکا پاتریک نه تنها زیبا بلکه سرسخت است. بدون شک تا به امروز دانیکا پاتریک شناخته شده ترین چهره زن در مسابقات اتومبیل رانی حرفه ای محسوب می شود. این ورزشکار آمریکایی در طول دوران حرفه ای خود نه تنها در پیست توجهات را به خود جلب کرد، بلکه رسانه ها نیز به دلیل ظاهر جذابش او را دوست داشتند. او عنوان زیباترین راننده زن جهان را هم در اختیار دارد.

وی یکی از مصمم‌ترین ورزشکاران است، برای اثبات این امر، او اولین زنی است که در مسابقه IndyCar پیروز شده است. نام او قبلاً در تیم های F1 مطرح شده است. پاتریک قبلاً در دبیرستان یک تشویق کننده بود، در حالی که علاوه بر وظایف اتومبیل رانی، او مرتباً شغل مدلینگ را نیز می پذیرفت. او می‌توانست به خانواده سریع و خشمگین هم اضافه شود.

 

14. کیرا کورپی Kiira Korpi

15 زیباترین ورزشکاران زن جهان

اگر اصطلاح زیبا برای کسی مناسب باشد، کسی نیست جز کیرا کورپی، (اسکیت باز فنلاندی). پدرش با تیم ملی در المپیک 1998 مدال نقره گرفت. دخترش هم خیلی از وی عقب نیست. شاهزاده یخی در مسابقات قهرمانی اروپا 2007 مدال برنز را کسب کرد. با این حال، قهرمان 33 ساله اسکیت باز در سال 2015 از ورزش های رقابتی بازنشسته شد. هم اکنون خیلی ها او را به عنوان زیباترین اسکیت باز زن جهان می شناسند.

 

15. هدر میتس Heather Mitts

هدر میتس با تیم ایالات متحده در سال های 2004، 2008 و 2012 برنده بازی های المپیک شد. این بازیکن حرفه ای فوتبال نه تنها با استعداد بلکه زیباست. در سال 2001، Playboy در یک نظرسنجی آنلاین، او را به عنوان جذاب ترین بازیکن زن فوتبال در جهان انتخاب کرد و سه سال بعد، کانال ورزشی ESPN عنوان مشابهی را به او داد.

جالب اینجاست که او اولین بازیکن زن فوتبال در مجله مردان FHM بود که بدن متناسب خود را در یک مجموعه عکس پنج صفحه ای به نمایش گذاشت. او در سال 2013 از این ورزش بازنشسته شد. در آخر هم باید بگوییم که اگر تمایل دارید تا پست های دیگری در این زمینه را مطالعه کنید، می توانید به لینک های پیشنهادی که در زیر قرار داده ایم مراجعه کنید.

 


منبع: louisvuittonoutletcity.com

دیدگاهتان را بنویسید