راهنمای بازی Puppy Town + نحوه برداشت پول از پاپی تاون

بزرگترین منبع شرط بندی و بازی انفجار تقدیم میکند

راهنمای بازی Puppy Town + نحوه برداشت پول از پاپی تاون

راهنمای بازی Puppy Town (پاپی تاون) 

در این مطلب راهنمای بازی Puppy Town را مرور می کنیم. بازی جدیدی که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. جذابیت اصلی بازی پاپی تاون در این است که بازیکنان می توانند پول واقعی یا دیگر جوایز مثل گوشی اپل، پلی استیشن و… برنده شوند. در ادامه به بررسی کامل بازی، نحوه اجرا و نحوه برداشت پول از بازی Puppy Town خواهیم پرداخت. بنابراین در زیر با ما همراه باشید.

 

تاکنون میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به امید دریافت 100 دلار، برنده شدن آیفون 11 و سایر جوایز عالی، مشغول بازی Puppy Town بوده‌اند. تبلیغات این برنامه ادعا می‌کند که می‌توانید با تربیت، رسیدگی و ادغام سگ‌ها و ساختن شهر توله ‌سگ ‌های خودتان پول کسب کنید. بسیاری از یوتیوبرها را دیده‌ایم که این برنامه را به‌عنوان یک فرصت شگفت‌انگیز برای کسب درآمد آنلاین بررسی می‌کنند. اما آیا آنها راست می گویند؟ در زیر بررسی خواهیم کرد.

 

در حال حاضر شما در حال خواندن پست من هستید زیرا نمی خواهید وقت خود را صرف ترکیب و تربیت توله سگ های کارتونی برای سرگرمی تلف کنید. بنابراین، شما به برخی از پاسخ ها نیاز دارید! آیا بازی Puppy Town پول می دهد؟ آیا بازی پاپی تاون ارزش ساعت ها وقت صرف کردن دارد؟ برای یافتن پاسخ های خود توضیحاتی که در ادامه آورده ایم را به خوبی مطالعه کنید.

 

بازی پاپی تاون چیست؟

باید بگوییم که بازی پاپی تاون یک بازی آنلاین اعتیاد آور است که در آن بازیکنان باید توله سگ های خود را ادغام کنند تا قفل سگ های جدید را باز کنند. این بازی توسط استودیو MeetJoy ساخته شده است و برای دستگاه های اندروید و iOS در دسترس است. هرگاه دو سگ با هم ادغام شوند، با نژاد دیگری که یک سطح بالاتر است جایگزین می شوند. سگ‌های سطح بالاتر پول مجازی بیشتری تولید می‌کنند که می‌توانید برای خرید بیشتر از آن‌ها استفاده کنید.

راهنمای بازی Puppy Town + نحوه برداشت پول از پاپی تاون

با باز کردن قفل یک توله سگ سطح جدید، سکه هایی نیز جمع آوری می کنید که ظاهراً می توانید آنها را با پول نقد و کارت های هدیه، بازخرید کنید. همانطور که Puppy Town بازی می‌کنید، باید ویدیوهای تبلیغاتی زیادی را هم تماشا کنید تا درآمد کسب کنید. بنابراین، هر چه مدت زمان بیشتری این بازی را انجام دهید، پول بیشتری به دست خواهید آورد. پاپی تاون تاکنون بیش از 10،000،000 نصب در Google Play داشته است.

 

آیا بازی Puppy Town پول می دهد؟

باید بگوییم که بعید است بازی Puppy Town به شما پول بدهد. شاید آنها به چند کاربر خوش شانس فقط برای قانونی کردن برنامه پاداش می دهند، اما هیچ مدرکی دال بر آن وجود ندارد. بنابراین، برای استفاده از این برنامه نباید انتظار کسب درآمد یا آیفون 11 را داشته باشید. پاپی تاون یکی از بازی‌های نادری است که ادعا می کند پرداخت واقعی دارد، شما باید به مدت 1 سال آن را بازی کنید تا به درآمد 5 دلاری دست پیدا کنید.

 

بنابراین، از Puppy Town چه انتظاری باید داشته باشید؟ خب، طبق بازی، بازیکنان می توانند 10 سکه را برای یک کارت هدیه آمازون 10 دلاری بازخرید کنند. با این حال، بسیاری از افراد گزارش می دهند که وقتی به 9.5 تا 9.7 سکه می رسند، برنامه دیگر سکه ها را نمی دهد. در نتیجه، بازیکنان گیر می کنند و نمی توانند پول نقد کنند. همچنین برای کسب آیفون به 10 قطعه پازل نیاز دارید، اما هرگز آخرین قطعه پازل را نخواهید داشت.

 

کسب درآمد از بازی Puppy Town

برخی از افراد ادعا می کنند که نمی توانند توله سگ ها را در سطح 30 ادغام کنند، بنابراین نمی توانند سکه های بیشتری جمع آوری کنند. باید بگوییم که در حال حاضر برنامه پاپی تاون سیستم پاداش خود را تغییر داده است. به کاربران گفته می شود که باید 100 دلار جمع آوری کنند تا یک توله سگ خوش شانس را نقد کنند یا قفل آن را باز کنند تا سود سهام کسب کنند. با این حال، کاربران همین مشکل را با کاهش پاداش‌ها تجربه می‌کنند.

 

توجه داشته باشید که:

شما به سرعت سطوح توله سگ را باز خواهید کرد و خواهید دید که موجودی پول نقد شما در ابتدا به سرعت رشد می کند. اما با نزدیک‌تر شدن به 100 دلار، دیگر به شما پاداش نقدی نخواهند داد و در حدود 98 تا 99 دلار گیر خواهید کرد.

 

آیا بازی پاپی تاون معتبر است؟

در قوانین و شرایط بازی Puppy Town آمده است: “ما این حق مطلق را در هر زمان و به صلاحدید خود محفوظ می داریم تا موارد مجازی را به دلخواه خود تغییر دهیم، تنظیم کنیم، اصلاح کنیم یا حذف کنیم، و هیچ مسئولیتی در قبال شما نخواهیم داشت. شما هیچ حق، عنوان یا علاقه ای نسبت به یا نسبت به چنین موارد مجازی که در خدمات ظاهر می شود ندارید.” به عبارت دیگر، بازی پاپی تاون موظف به پرداخت پول به کسی نیست.

راهنمای بازی Puppy Town + نحوه برداشت پول از پاپی تاون

راهنمای بازی Puppy Town

همانند پاپی تاون، صدها بازی دیگر نیز حق خود را دارند تا آیتم های مجازی بی ارزشی مانند توکن، پول نقد مجازی، سکه و غیره را به شما بدهند. اما چیزی که ذهن من را به شدت آزار می دهد این است که هیچ محدودیتی برای تبلیغات و توسعه دهندگان این برنامه وجود ندارد. آنها معمولاً با کشورهای آسیایی کار می کنند، بنابراین مقررات سختگیرانه تبلیغات در خارج از کشور را دور می زنند.

 

نکته مهم درمورد بازی:

همچنین، توجه داشته باشید که آنها همیشه در سایر بازی‌های «پول‌ساز» تبلیغ می‌کنند و از پلتفرم‌های فناوری بزرگ مانند گوگل و فیس‌بوک اجتناب می‌کنند. این مهمترین چیزی است که باید در مورد برنامه Puppy Town بدانید.

 

آموزش بازی Puppy Town

شما می توانید Puppy Town را از طریق گوگل پلی یا اپ استور نصب کنید و به صورت رایگان شروع به بازی کنید. نیازی به ثبت نام در این بازی نیست. با این حال، آنها برای برقراری تماس تلفنی و دسترسی به موقعیت مکانی دستگاه شما اجازه می خواهند. خبر خوب این است که می توانید این اجازه را رد کنید و ادامه دهید. این برنامه‌های خاصی برای نشان دادن تبلیغات هدفمند به موقعیت مکانی ما نیاز دارند. ما اجازه خواستن برای تماس تلفنی کمی عجیب است.

 

نحوه بازی پاپی تاون

بازی Puppy Town ویژگی‌های زیادی دارد، اما درک نحوه عملکرد آن چندان دشوار نیست. برای ادغام دو توله سگ در یک سطح، به سادگی انگشت خود را بکشید. توله ها از سطح 1 شروع می شوند و پس از ادغام 2 توله سگ اول خود، به سطح 2 خواهید رفت. هر سگ در “پاپی تون” پول نقد مجازی را به طور خودکار تولید می کند، که می توانید از آن برای خرید سگ های بیشتری در مغازه استفاده کنید. هرچه سطح آنها بالاتر باشد، “پول نقد” بیشتری کسب خواهند کرد.

راهنمای بازی Puppy Town + نحوه برداشت پول از پاپی تاون

راهنمای بازی Puppy Town

به خاطر داشته باشید که پول نقد مجازی فقط برای خرید سگ در بازی قابل استفاده است و نمی توان آن را به پول واقعی تبدیل کرد. هر زمان که یک توله سگ جدید را باز کنید، مقدار مشخصی سکه به دست خواهید آورد. هدف اصلی رشد سطوح توله سگ و جمع آوری 10 سکه است. باز کردن سطوح جدید سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، بنابراین همیشه باید سگ‌هایی را در سطوح بالاتر در فروشگاه بخرید تا در زمان خود صرفه‌جویی کنید.

 

قطعات پازل در بازی Puppy Town

با چرخ شانس در بازی، می توانید قطعات پازل آیفون 11 پرو را برنده شوید. اگر 10 قطعه از این پازل را جمع آوری کنید، ظاهراً می توانید برای آیفون 11 بازخرید کنید. همچنین می‌توانید با بررسی برنامه، تماشای تبلیغات ویدیویی، یا باز کردن سطوح خاص، چرخ خوش شانسی را بازی کنید.

 

مزایای بازی پاپی تاون

این یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور است.

گرافیک بسیار عالی دارد.

در گوگل و iOS موجود است.

 

معایب بازی پاپی تاون

Puppy Town به بازیکنان اجازه نمی دهد به 100 دلار برسند.

آنها می توانند سیستم پاداش را در هر زمان تغییر دهند.

شانس برنده شدن یک توله سگ خوش شانس فوق العاده کم است.

تبلیغات زیادی در بازی وجود دارد.

بازی خیلی سریع باتری شما را خالی می کند.

 

منبع: louisvuittonoutletcity.com

دیدگاهتان را بنویسید