پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی سری آ (28 آذر 1400)

بزرگترین منبع شرط بندی و بازی انفجار تقدیم میکند

پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی سری آ (28 آذر 1400)

پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی سری آ 

امروز نکات پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی در رقابت های سری آ ایتالیا را بررسی خواهیم کرد. تیم های ناپولی و آث میلان در هفته 18 از رقابت های سری آ، در روز یکشنبه 28 آذر 1400 به مصاف یکدیگر می روند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکات آماری مهم برای پیش بینی این بازی بپردازیم تا علاقه مندان به دنیای پیش بینی فوتبال بتوانند نتایج دقیقی را برای این بازی مهم ثبت کنند. با ما همراه باشید.

 

پیش بینی بازی ناپولی و آث میلان سری آ ایتالیا

آث میلان و ناپولی هر دو از تیم های نامدار ایتالیایی هستند. تیم باشگاهی ناپولی تا این لحظه با کسب 36 امتیاز در مجموع 17 بازی در رده چهارم جدول سری آ قرار دارد. باید بگوییم که تیم آث میلان هم تا این لحظه با کسب 39 امتیاز در 17 بازی، در جایگاه دوم این جدول قرار دارد. دو تیم فقط 3 امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند و در این بازی از تمام پتانسیل خود برای کسب امتیاز استفاده خواهند کرد.

پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی سری آ (28 آذر 1400)

در اینجا باید بگوییم که آث میلان و ناپولی تقریباً با قدرت برابر به این مسابقه می روند. نتیجه در پایان بازی کاملاً باز و قابل پیش بینی به نظر می رسد. همچنین ما در این بازی، یک برتری کوچک برای تیم میزبان یعنی آث میلان می بینیم. اما بهتر است تا پیش بینی مان را با تساوی هم پوشش می دهیم تا ریسک باخت را تا حد امکان پایین نگه داریم.

 

وضعیت تیم آث میلان برای این بازی

پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی سری آ (28 آذر 1400)

تیم AC MILAN (تا این لحظه) سه پیاپی بازی است که شکست نخورده است. آث میلان در 17 بازی اخیر حداقل یک گل زده است. همچنین در نظر داشته باشید که آث میلان در 8 بازی اخیر خانگی حداقل یک گل زده است.

 

وضعیت تیم ناپولی برای این بازی

پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی سری آ (28 آذر 1400)

اینستاگرام آث میلان

تیم ناپولی در 3 بازی اخیر خارج از خانه حداقل یک گل زده است. ناپولی در 2 بازی اخیر شکست خورده است. همچنینن توجه داشته باشید که ناپولی نتوانسته از 2 بازی قبلی (خارج از خانه) یکی را ببرد.

 

بازی های رو در رو آث میلان و ناپولی

در اینجا نتیجه 5 بازی اخیر و رو در رو دو تیم را مورد بررسی قرار می دهیم. باید بگوییم که در مجموع 5 تقابل اخیر تیم های ناپولی و آث میلان، دو تیم در 3 بازی به نتیجه مساوی رضایت دادند و همچنین هر یک از تیم ها یک برد را به خود اختصاص داده اند. در آخرین بازی ناپولی موفق شد تا با یک گل تیم آث میلان را شکست دهد.

 

2021-03-14

آث میلان 0

ناپولی 1

 

22/11/2020

ناپولی 1

آث میلان 3

 

2020-07-12

ناپولی 2

آث میلان 2

 

2019-11-23

آث میلان 1

ناپولی 1

 

2019-01-26

آث میلان 0

ناپولی 0

پیش بینی بازی آث میلان و ناپولی سری آ (28 آذر 1400)

برای ثبت پیش بینی های خود برای این بازی مهم، می توانید به لینک ورود به سایت که در پایین صفحه قرار داده ایم مراجعه کنید. در سایت ما می توانید از بهترین امکانات پیش بینی و در فضایی امن، بروز و حرفه ای فعالیت داشته باشید.

 

شانس برد آث میلان بیشتر است یا ناپولی؟

پیش بینی تحلیلگران برای این بازی بدین صورت می باشد که: تیم آث میلان 42 درصد و تیم ناپولی 31 درصد شانس برنده شدن دارند. همچنین توجه داشته باشید که 27% احتمال دارد که بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد. آمارها بسیار نزدیک هستند و ما گزینه های زیر را برای ثبت پیش بینی در این بازی حساس به شما پیشنهاد می دهیم. البته شما باید از اطلاعات و تحلیل خود هم برای پیش بینی این بازی استفاده کنید.

 

برد تیم آث میلان

برد-مساوی آث میلان

+1.5 گل برای آث میلان (81%)

-3.5 گل برای ناپولی (64%)

-2.5 گل برای ناپولی (44%)

 


منبع: louisvuittonoutletcity.com

دیدگاهتان را بنویسید