بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی! (بهترین سایت پوکر)

بزرگترین منبع شرط بندی و بازی انفجار تقدیم میکند

بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی! (بهترین سایت پوکر)

بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی

امروز با بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی آشنا می شویم. شاید برای تان عجیب باشد، اما پوکر بازی کردن می تواند فواید زیادی برای زندگی و روابط شما داشته باشد. یادگیری بازی پوکر همچنین می تواند مهارت های ریاضی و حل مسئله را در شما تقویت کند. این بازی می تواند سطح هوشی شما را ارتقاء دهد و تاثیرات بسیار مثبتی بر ذهن شما داشته باشد. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت می کنیم.

 

درباره بازی پوکر Poker

پوکر یک بازی کارتی آمریکایی می باشد. در این بازی افراد با کارت های پاسور بازی می کنند. اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، در این بازی از 3 تا 5 کارت (بسته به نوع بازی) بر روی میز قرار می گیرد. سپس هر بازیکن 2 یا 4 کارت (باز هم بسته به نوع بازی) دریافت می کند. در آخر بازی، هر کس با کارت هایی که در دست دارد، بهترین ترکیب را با کارت های روی میز بدست آورد، برنده است.

 

چرا پوکر بازی را یاد بگیریم؟

پوکر، مانند بسیاری از بازی های دیگر، همیشه راهی برای توسعه مهارت ها و شناخت دنیای اطراف بوده است. شاید وقتی بازی کودکان به میان آید، راحت تر قابل درک باشد. به عنوان مثال، مبارزه با خواهر و برادر بزرگتر، اتلاف وقت نیست، بلکه روشی نسبتا امن برای تمرین مهارت هایی است که در بزرگسالی می تواند بسیار مفید باشد. این به قدری طبیعی است که این رفتار را نه تنها در انسان، بلکه در اکثر پستانداران و حتی برخی از پرندگان نیز می توان یافت.

بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی!

با این حال، حتی اگر اقتصاد مدرن توانایی ذهنی را بر توانایی فیزیکی ترجیح می دهد، اکثر مردم ارتباطی بین بازی ها و مهارت هایی که برای توسعه آنها نیاز دارند را نمی بینند. خصوصا در کشور ما این امر یک تابو محسوب می شود اما در حقیقت اینطور نیست. شما باید با حقایقی آشنا شوید که می تواند بسیار مفید واقع شود. بنابراین، در این مقاله مهارت‌های پوکر را که زندگی شما را بهبود می‌بخشد، بررسی می کنیم.

 

تاثیرات مثبت بازی پوکر

پوکر موقعیتی بحث برانگیز دارد. پس از رونق پوکر، ایده قمارباز شدن و گذران زندگی از طریق آن در عموم قابل قبول شد. به این ترتیب، اگر بتوانید از این طریق درآمد کسب کنید، اتلاف وقت نیست. با این حال، مزیت اصلی بازی پوکر هنوز هم توانایی برنده شدن پول در نظر گرفته می شود. در غیر این صورت، اگر کار نکرد، بازهم این بازی را یاد بگیرید و بهتر شوید تا در آینده پول بیشتری کسب کنید.

 

افزایش مهارت های ریاضی و محاسبات

بازیکنان حرفه‌ای سابق که تصمیم به انجام کار دیگری می‌گیرند، پوکر را در رزومه کاری خود لحاظ نمی‌کنند. نه تنها به دلیل ترس از اینکه قمار در نظر گرفته شود و استخدام نشوند، بلکه به این دلیل که هیچ‌کس باور ندارد که مهارت‌های پوکر را می‌توان در زمینه‌های دیگر نیز به کار برد. اما ما در ادامه به شما ثابت می کنیم که حقیقت برخلاف تصور عام می باشد و شما هم شگفت زده خواهید شد.

بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی!

اگر در مورد کسانی صحبت می کنیم که ساعت های بی شماری دست های بازی را تجزیه و تحلیل می کنند، می توان گفت که این افراد در حال توسعه مهارت های ریاضی هستند. در واقع، این قطعاً کاربردهای عملی دارد. اکثر بازیکنانی که در دنیای پوکر زندگی می کنند در ریاضیات، روابط عمومی و شناخت افراد و همچنین محاسبات یا برخی زمینه های مرتبط آن تجربه دارند.

 

افزایش مهارت ها در حل مسئله

بازیکنان حرفه ای پوکر نگرش کاملاً متفاوتی نسبت به مشکلات جدیدی که در زندگی آنها ایجاد می شود دارند. در حقیقت باید بگوییم که به ندرت مشکلی وجود دارد که باعث ناراحتی یک بازیکن پوکر شود. در واقع، آنها سعی می کنند مشکل را مانند یک دست پوکر تجزیه کنند. اگر باز هم مشکل حل نشد، بازیکن پوکر این امکان را در نظر می گیرد که چگونه با آن سازگار شود و سعی می کند از شرایط فعلی بهره مند شود.

 

بهبود روابط عاشقانه و عاطفی

هیچ کس نمی تواند استدلال کند که اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان پوکر مرد هستند. بنابراین این مهارت را از دیدگاه مردانه در نظر خواهیم گرفت. به عنوان یک قاعده، یک بازیکن خوب پوکر به ندرت عجله دارد که وارد یک رابطه جدید شود. او بر اساس عواطف و احساسات رفتار نمی کند. با این حال، او با هوشیاری وضعیت را ارزیابی می کند، تمام جوانب مثبت و منفی را می سنجد و تنها پس از آن انتخاب می کند.

بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی!

بنابراین، بازیکنان پوکر اغلب سالم‌ترین رابطه‌ای را انتخاب می‌کنند که می‌تواند برای مدت بسیار طولانی ادامه داشته باشد. پس همه می بینید، بسیار مهم است که بدانید طرف مقابل شما چگونه شادی ها یا برعکس غم ها را درک می کند. به عنوان یک کارمند اداری معمولی، بررسی انتخابی خود از این طریق تقریبا غیرممکن خواهد بود. و این به نوبه خود می تواند منجر به شگفتی در زندگی مشترک آینده شود.

 

برای ورود به بهترین سایت پوکر بازی ایران می توانید بر روی لینک ورود به سایت پایین صفحه کلیک کنید. در این سایت می توانید از 0 تا 100 بازی پوکر را در کمترین زمان یادبگیرید و در میزهای شلوغ پوکر شرکت داشته باشید.

 

افزایش مهارت های ارتباط با افراد دیگر

با کمک پوکر، آشنایی ها و روابط جدید کاملا بررسی می شوند. پس از صحبت در مورد نوع فعالیت خود، بلافاصله می توانید درک کنید که آیا فرد مقابل شما مناسب است یا خیر. بنابراین، فردی که پذیرای هر چیز جدیدی است، آن را با آرامش می‌پذیرد. با این حال، اگر یک آشنای جدید شروع به آه کشیدن و بیان کلیشه‌های معمولی در مورد قماربازان کند، چنین افرادی می‌توانند فوراً اخراج شوند.

 

یادگیری مدیریت سرمایه در زندگی

بازی پوکر و تاثیرات مثبت آن در زندگی!

علاوه بر این، بازیکنان حرفه‌ای پوکر مدیریت بانکرول خوبی دارند که خطر از دست دادن پول شان را تقریباً به صفر می‌رساند. این به بازیکنان نگرش درستی نسبت به پول می دهد. در واقع، بازیکنان پوکر دائما در حال تجزیه و تحلیل وضعیت مالی خود هستند. هنگامی که آنها مقدار زیادی پول به دست می آورند، گزینه های احتمالی را برای سرمایه گذاری بیشتر به طور جدی مطالعه می کنند.

 

توانایی بلوف زدن

برخلاف تصور عام، دروغ همیشه چیز بدی نیست. در زندگی هر بازیکن پوکر، موقعیت هایی وجود داشته است که لازم بوده تا فراد دیگری را در مورد چیزی متقاعد کند یا احساسات خود را نشان ندهد. در واقع، بلوف مهارتی است که در درجه اول توسط بازیکنان پوکر در میزهای واقعی یاد می گیرید. با داشتن پوکرفیس در طول سال ها، آنها به راحتی می توانند از آنها تا پایان عمر استفاده کنند.

 

تاثیر پوکر بازی کردن بر سلامتی جسم

شاید یکی از مهمترین معایب در حرفه یک بازیکن پوکر سبک زندگی بی تحرک باشد. بازیکنان پوکر به دقت رژیم غذایی خود را کنترل می کنند و سعی می کنند قبل از مسابقات، میان وعده های سالم برای خود تهیه کنند. به علاوه، متخصصان این فرصت را دارند که معاینات لازم را انجام دهند و اقدامات بهداشتی لازم را در هر زمان انجام دهند. به لطف پول خوب و برنامه نه چندان شلوغ، انجام این کار بسیار آسان است.

 

منبع: louisvuittonoutletcity.com

دیدگاهتان را بنویسید